torsdag 26 januari 2012

Tapps

Jag är inte den som sitter och söker efter de senaste, coolaste och bästaste apparna. Jag är inte ens den som håller mig uppdaterad på vad det finns för appar. Men, jag har ändå hittat den bästa appen någonsin! (ok, får kanske ge Mix liite credd för den här) Här är mina top appar (tappar) och ja, de flesta är antagligen old news.


Mobile mouse

  1. Mobile mouse - du behöver aldrig med skaffa ett tangentbord eller mus till ditt mediacenter/dator, ladda bara ner den här grymma appen så har du allt i mobilen. Både mobilen och datorn  måste dock vara uppkopplade till samma WiFi. Finns till både iPhone och Android. Mobile mouse 
  2. Week cal, endast för iPhone ägare. Galet mycket bättre än den inbyggda kalendern, verkligen värda sina 15kr.
  3. SR-play, jag är ingen förespråkare för alla P-radiokanalerna (som de flesta av mina vänner verkar blivit) men Sveriges radios app är grym för dig som upptäckt P3's dokumentärer.
  4. HeyTell - skicka röstmeddelanden till allt och alla, så låter du bli att skriva sms när du kör bil (Träs favorit app)
  5. Lets deal - ett måste att kolla in varje dag. utmärkt app.
  6. Badkartan - Lite mer av en sommarapp, hittar badställen överallt i landet! (se även badkartan.se, dock är appen bättre)
Gött mos // Becks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar