torsdag 12 april 2012

I helgen kommer guldet hem igen!

Mmmmm det har vart dött här ett tag. Haft lite för mkt att göra och knappt ens hunnit reflektera över att skriva, men nu så skall jag försöka vårstäda den här bloggen och få lite liv i den igen. Och vad kan vara ett bättre startskott än veckan jag väntat på sen i somras!!?

Ikväll bär det nämligen av tillbaka till Gbg och TEAM VM!!!!!!! inte en sekund förtidigt, snarare 3 dagar försent, men man måste ju gå i skolan med. Och repa, vilket tar oss till veckans andra klimax, äntligen FÖRESTÄLLNINGAR MED JUBELSPEXET!!! (ja det är jag som är gammal gumma där nere på affischen ;) )


Känns konstigt att inte redan befinna sig i händelserna centrum i Gbg och sjukt tråkigt att missa guldfesten efter, men konstigast är nog ändå att inte sett fantastiska Surprise live EN ENDA GÅNG i år! blir att ta igen på tävlingsträningarna. Nu skall jag gå och packa ner alla Sveriekläder och allt guldigt jag kan hitta. För laddad det är jag till tusen!! I helgen kommer guldet hem igen!!




Liten reminder på hur gaaaaalet snygga vi var förra året..

Gött mos!!//  Pekks


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar